www.educaldea.org


Blogue do C.E.P. Xosé María Brea Segade de Taragoña
IV Premio Antón Fraguas
Museo do Pobo Galego

2º Premio Móllate polo galego
Vitaminas para o galego











O meu perfil
breasegade@yahoo.com
 VISITAR A ALDEA
 GALERIALDEA
 + EDUCALDEAN@S
 BUSCADOR
 BUSCAR BLOGS GALEGOS
 ARQUIVO
 ANTERIORES
 DESTACADOS

Dia de limpeza
Quase sempre, a educação é um caminho de ida e volta. Nós, @s professor@s esquecemos que temos tanto a aprender como a ensinar, de facto, acho que possivelmente muito mais. Há que estimular muito pouco às nossas crianças para que nos dêem lições de civismo, como a que se pode ver no deslizante de abaixo.
Nas imagens estão a recolher os plásticos que ficaram tirados pelo pátio logo de que as lixeiras estiveram cheias durante semanas e que o lixo desbordara sem que o nosso alunado tivesse qualquer culpa.
Tinham uma prova depois do recreio e queriam ter estudado durante a pausa, mas acudiram a chamada que lhes fixemos sem protestar e encheram as sacas com entusiasmo sabedores do bom que estavam a fazer.
Eles, sempre estão dispostos a trabalhar na defesa do nosso entorno, da nossa biodiversidade, sem precisar de prémios extraordinários como os ecologistas mediáticos tipo Al Gore. Silandeiramente põem a sua pequena pedrinha para construir um mundo melhor, uma esperança renovada de um futuro mais equilibrado, respeitoso com o Planeta.
São estas pequenas coisas as que nos fazem estar tão orgulhosos das nossas crianças e pensar que algo devemos estar a fazer bem os pais, as mães e os professores desta comunidade escolar. Obrigado a tod@s.

Comentarios (3) - Categoría: Xeral - Publicado o 28-10-2007 14:22
# Ligazón permanente a este artigo
Chuza! Meneame
3 Comentario(s)
1 Mima había a #blgtk08#chea de lixo.
Comentario por Raquel 6ºb (30-10-2007 14:30)
2 Si había moito lixo e eu e a miña compañeira e#blgtk08#ncontramos moitas cousas de plástico.
Comentario por Carlinha 6ºb (05-12-2007 21:27)
3 A páxina está moi ben, pero parece mentira que nun colexio d#blgtk08#a nosa comunidade se empregue un idioma que non é normativo.
Comentario por Unha compañeira (03-01-2008 21:09)
Deixa o teu comentario
Nome:
Mail: (Non aparecerá publicado)
URL: (Debe comezar por http://)
Comentario:
© by Abertal



Contador gratis