MISCELÁNEA MINDONIENSE


Andrés García Doural
Micronarrativa
ARTE
HISTORIA
DEPORTE
ETNOGRAFÍA

blogoteca.com/doural
 CATEGORÍAS
 Fotoblog
 ENLACES WEB
 BUSCADOR
 Buscar Blogs Gallegos
 ARCHIVO
 ANTERIORES
 DESTACADOS

LA S. D. MINDONIENSE EN RIAZOR
SD MINDONIENSE-RIAZOR
Formación de la S. D. Mindoniense que se enfrentó al Deportivo B en el estadio de Riazor de La Coruña. De izquierda a derecha y de arriba abajo: Kike, Sandamil, Alberto Bermúdez, Nicanor, Alberto García, Bebo, Ángel, Pin, Noly, Carlitos y Lemos.
[ver foto]

AGD
Comentarios (1) - Categoría: Mondoñedo F.C. - Publicado o 11-05-2009 22:38
Ligazón permanente a este artigo
Chuza! Meneame
1 Comentario(s)
1 Boas Andrés.
Este artigo é o que máis me gusta ao momento do teu blogue ;) (sen detrimento do resto que dende logo son todos exquisitos, e xa che advirto que me paso todos os días a leer as túas novidades editorias, porque merece a pena e moito). Pero este artigo en es#blgtk08#pecial gustoume, esta representado Mondoñedo a traveso dunha xeración de deportistas exquisita, ademáis están no que eu considero o templo do futebol por excelencia como é o gran Riazor. Gran artigo, gran web, gran descubrimento.
Sigue así compañeiro
Un saudiño
Comentario por MCC (13-05-2009 10:09)
Deixa o teu comentario
Nome:
Mail: (Non aparecerá publicado)
URL: (Debe comezar por http://)
Comentario:
© by Abertal
© 2009-2016 Andrés García Doural (Mondoñedo). Este blog personal es un sitio de literatura mínima con el exclusivo fin de difundir información cultural, gráfica y fotográfica de Mondoñedo y sus alrededores. Todos los artículos que integran este espacio son creados y editados de forma gratuita lo mismo que la inclusión de los iconos en la parte superior de la portada. Parte de las imágenes incluidas proceden de diversas fuentes y responden a la única finalidad de acompañar el contenido cultural de éste sitio. Los comentarios, logos y marcas son propiedad de sus respectivos autores, así como los textos y fotos del autor de Miscelánea Mindoniense.
Gracias por su visita que deseo haya sido de su agrado
www.blogoteca.com/doural