Palabras de Pedra


O blogue, cultural e divertido de Palabras de Pedra / Proxecto Mámoas do IES Marco do Camballón de Vila de Cruces Este proxecto foi recoñecido cun Premio á Innovación no Fomento da Lingua

O meu perfil
 CATEGORÍAS
 RECOMENDADOS
 BUSCADOR
 BUSCAR BLOGS GALEGOS
 ARQUIVO
 ANTERIORES

"Tattoos da Galiza", o livro
O livro "Tatos da Galiza" é a primera publicaçom de fotografias de tatuagens na história do nosso país.

O livro é o resultado dum proceso de micromecenado impulsado polo Clube da Língua do IES Marco do Cambalhom de Vila de Cruzes, a Fundación Uxío Novoneyra e ITH Crowdfunding, e a sua publicaçom é possível graças à participación de mais de 150 mecenas.

"Tatos da Galiza" recolhe mais de 200 fotografías a car de tatuagens em galego ou de tema galego que o Clube da Língua foi agrupando através da rede social, conseguindo reunir umha ampla gama de desenhos em galego ou de temática galega, desde petróglifos ou sereias de Castelao até versos de Lupe Gómez, Maria Rosendo ou desenhos de Leandro Lamas.

"Entre muita gente conseguiu-se fazer visível umha coleçom de fotos de tatoos esteticamente mui fermosa e eticamente vinculada a princípios de justiça social. Toda umha obra de arte e de comunicaçom coletiva fruto dum proceso de participaçom social intenso e cheio de emoçons", explicam desde o Clube da Língua.

O livro é fruto dum projeto de participaçom social no que colaborarom centos de persoas que enviarom fotografias de tatuagens em galego ou de tema galego para o Concurso "Galiza à flor da pel".

O Clube da Língua explica que "esta é umha iniciativa sem ánimo de lucro, o Clube da Língua fai as atividades que fai porque é umha obriga dos Equipos de Normalizaçom Lingüística dos centros de ensino trabalhar a favor da normalidade social da nossa língua. E porque pensamos que promover a nossa língua é umha questiom de responsabilidade cidadá.O livro é umha ferramenta para autogestionar as nossas actividades, desde excursións até conferências ou concertos para impulsar a nossa língua"

Segundo Marcial Gondar, o projecto Tattoos da Galiza "busca formas actuais da identidade galega, o que lhe dá vitalidade, fazendo dialogar passado e presente".

O livro tamém conta com as palavras do desenhador gráfico Pancho Lapeña que asegura que o livro "é umha boa radiografia de como está o desenho identitário na Galiza", explicando que entre as numerosas tatuagens que podemos olhar neste livro há imagens tópicas e innovaçons interessantes, valiosas polo que tenhem de excepcional.

Desde o Clube da Lingua aseguran que "este projeto permitiu-nos descobrer algo que ninguém imaginava: as Galizas que levamos tatuadas na pel. Este livro fai visível o passo do íntimo ao coletivo, da persoa à identidade social. E viceversa. É unha pequena representaçom da identidade galega, complexa, tradicional e renovada. Ao fazer permanentes as tatuagens sobre o corpo, transmite-se a ideia de que se fam permanentes a nossa língua e a nossa identidade, em crise, a se debater entre a resisténcia e a criatividade. As tatuagens dam-lhe visibilidade à nossa lingua e cultura nuns ámbitos pouco vísiveis nos medios de comunicaçom convencionais da Galiza: os espaços nos que a língua existe naturalmente asociada às últimas tendéncias, à modernidade, à atualidade, à vangarda, à gente nova, às últimas geraçons."

Segundo Lucia Puentes, da Biblioteca do IES Marco do Cambalhom: "Neste século XXI, cando en aras da globalización os peixes grandes engolen convoracidade insaciable os pequenos e ás linguas minoritarias se lles nega o pan e o sal, invocando pouco menos que as leis do mercado, un puñado de mozos e de mozas desta terra decidiron deixarse a pel para converterse en testemuñas vivas do instrumento que atesoura o noso acerbo cultural: a lingua galega. Unha lingua que aman ata o punto de levala, verdadeira e literalmente, incorporada."

Desde o Clube da Língua explicam que se sentem agradecid@s com a gente que participou no projeto "porque compartíssedes com nós, com a rede social, a vossa criatividade, a vossa vontade de comunicaçom, a vossa alegria, a vossa Galiza, a vossa pel."


O LIVRO PODE-SE CONSEGUIR, NESTA ALTURA, NO IES MARCO DO CAMBALHOM, EM VILA DE CRUZES, NA LIBRARIA LILA DE LILITH, EM COMPOSTELA, E NA LIBRARIA ALVARELLOS DE LALIM.

A primeira ediçom é de 300 exemplares e o preço, 18 euros. Os benefícios da venda do livro estám destinados integramente para o desenvolvimento de atividades do Clube da Língua do IES Marco do Cambalhom.

Para mais info: clubedalingua@gmail.com
Comentarios (7) - Categoría: Actualidade - Publicado o 01-03-2016 11:07
# Ligazón permanente a este artigo
Chuza! Meneame
7 Comentario(s)
1 E son moitos os libros e exposicións a niv#blgtk08#el mundial que se interesan por este tema.
Comentario por http://www.fitnrun.fr (08-03-2016 03:35)
2 Tattoos da Galiza#blgtk08#: 2º convocatória!
Comentario por http://www.bloodsnow.fr (15-03-2016 03:14)
3 Este concurso non ten como fin#blgtk08#alidade que a xente se tatúe.
Comentario por http://www.monte-escalier-info.fr (02-04-2016 05:13)
4 E gracinhas a Elba, papparacci!E#blgtk08# gracinhas a Ángel, polo trator!
Comentario por http://www.insula-solutions.fr (14-04-2016 05:49)
5 O livro é fruto dum projeto de participaçom social no que colaborarom centos de persoas que envia#blgtk08#rom fotografias de tatuagens em galego ou de tema galego para o Concurso "Galiza à flor da pel".
Comentario por http://www.optiquedu14juillet.fr (02-06-2016 11:02)
6 Desde hai varias décadas a tatuaxe g#blgtk08#añou sona como expresión artística.
Comentario por http://www.pinsaguelbc.fr (02-08-2016 03:14)
7 s - Palabras#blgtk08# de Pedra.
Comentario por victoria secret uk (13-08-2016 03:37)
Deixa o teu comentario
Nome:
Mail: (Non aparecerá publicado)
URL: (Debe comezar por http://)
Comentario:
© by Abertal
contador grátis