
STOP Á REPRESSOM
LIBERDADE PARA TODO@S @S DETID@S
1- A detençom de dúzias de líderes e responsáveis políticos da esquerda abertzale realizada polo Estado espanhol é umha declaraçom de guerra contra qualquer soluçom política a um conflito de índole política.
2- Sem o reconhecimento do exercício do direito de autodeterminaçom nom é possível, nem viável, atingir um novo cenário político em Euskal Herria. Negando-se a reconhecer a vontade do povo basco como único sujeito soberano para escolher livremente o seu futuro colectivo como Naçom o governo de Zapatero aposta na perpetuaçom do conflito.
3- Todo o que está a acontecer estava prognosticado e publicado por diversos meios de comunicaçom. Fai parte de umha estratégia inalterável no tempo, seguida polos diferentes governos espanhóis que desde a Transiçom ocupárom o Palácio da Moncloa. Porém, a repressom policial e judicial nom é o caminho nem a soluçom.
4- A meio ano das eleiçons às Cortes Espanholas, o PSOE, seguindo umha lógica eleitoralista, aposta ainda mais no endurecimento do seu discurso centralista e negador dos direitos colectivos dos povos, para competir com o discurso filo-fascista do PP de Acebes, Zaplana, Aznar e Rajói.
5- @s abaixo assinantes, galegas e galegos comprometid@s com as liberdades democráticas, condenamos energicamente esta vaga repressiva e solicitamos publicamente a liberdade de tod@s @s detid@s e a garantia de respeito para a os seus direitos e integridade física.
Galiza, 5 de Otubro de 2007
CHOVE OU?!, Colectivo Galego em Euskal Herria
Podedes asinar o manifesto mandando um e-correio a gz.eh.solidariedade@gmail.com com o vosso nome e apelidos e a vossa responsabilidade ou profissom
http://gz-ehsolidariedade.blogspot.com
|