Coerência nos factos e eficácia nas formas, festa, luita e compromisso som as palavras que definem a este colectivo político-musical galego que nasce no bairro viguês de O Calvário, para convertirem-se dêz anos após num colectivo nacional, com os seus integrantes em Vigo, A Corunha e Ourense. Depois de editar dous trabalhos, "A filosofia da acçom da guerrilha urbana" e "Arredista" comezan a ser umha das bandas a ter muito em comta no estado, actuando para muitas e diversas causas independentistas e solidarias com o movimento antifascista. Agora editam " O NOSSO CAMINHO" disco no que amosam toda a sua bagagem musical ao longo de 10 anos . Neste disco colabora gente coma Juantxo Skalariak, Almudena Transilvanians, Mini aquenlla, Senem Xenreira... Disco Autoproducido baixo o nome de "arredista produçons" e registrado baixo a licencia de Copyleft-Creative commons.
Dende o colectivo galego em Euskal Herria CHOVE OU!? Queremos manifestar o nosso apoio e participaçom na KORRIKA, a carreira popular a prol do euscaro. Ademais dum acontecemento ludico-festeiro-deportivo, entendemos a KORRIKA coma un acto reivindicativo em defensa do idioma proprio de Euskal Herria e da sua plena normaliçaçom.
Dentro da nosa condicion de galeg@s no exterior e sendo conscientes do noso compromiso co euscaro, tamen facemos da KORRIKA un espaço no que reafirmar-nos na defensa do idioma proprio do nosso pais orixinario: o GALEGO. O principal motivo que nos leva a concebir a KORRIKA deste xeito son as similitudes historicas destas dúas lÃnguas numha luita secular pola supervivencia. Efectivamente, o imperialismo lingüÃstico do estado espanhol contra das duas linguas nom constitue um elemento do pasado, senom que continua no presente a traveso de muitas vias politicas, mediaticas, enconomicas, culturais, etc.
Por estes motivos e facendo tamen nosos os valores que inspiran a KORRIKA e despois de ver o exito acadado ao longo de muitos anos por este acontecemento, dende o colectivo galego de E.H. CHOVE OU!? queremos apelar a tod@s @s galeg@s que tenham un minimo de estima pola lingua propria do seu paÃs para que participen e respaldem actos deste tipo na Galiza. Dende a nosa experiencia basca, pensamos que iniciativas similares a KORRIKA, dado o seu caracter sinxelo, bonito e divertido, poden ser um eficaz veiculo de concienciaçon lÃngüÃstica de cara ao noso povo na luita historica contra das agressoms ao noso idioma.