Castelo de Maceda - Hotel Monumento


Bienvenidos a castelodemaceda

Mi perfil
 CATEGORÍAS
 RECOMENDADOS
 BUSCADOR
 ARCHIVO
 ANTERIORES

Noches de Faco con Maria do Ceo
noches de Fado y Gastronomia castelo macedaEl sábado 16 de marzo de 2013 darán comienzo en el hotel monumento Castillo de Maceda el ciclo Gastronomía e Fado. El aforo para ese día ya está completo, pues han reservado plaza 45 personas.

Esa noche se cenará cocina gallega y portuguesa, y después, en uno de los salones del monumento, cantará María do Ceo. Como hay personas que quieren escucharla, este espectáculo se repetirá con ella los primeros sábados de abril, mayo y junio. Después serán invitados fadistas de Lisboa, Coímbra y Oporto, siempre en primer sábado de mes.
Comentarios (0) - Categoría: 07 - Actividades - Publicado el 28-02-2013 07:21
# Enlace permanente a este artículo
Xornadas de Fado e Gastronomía
Maria do CeoXornadas de Fado e Gastronomía unha vez ao mes

Unha das actividades iniciais desta asociación celebrarase no mes de marzo nas instalacións do Hotel Monumento Castelo de Maceda, primeiro establecemento colaborador. O seu xerente, Carlos Parra, presentou as xornadas de “Fado e Gastronomía”.

Esta primeira xornada combinará o fado de María do Ceo cunha cena preparada polo propio cociñeiro Carlos Parra. A sesión de cena e concerto celebrarase nun dos salóns do Castelo no mes de marzo. Nos meses seguintes continuarase con novas actuacións de fadistas e serán cociñeiros de Portugal os que se encargarán de elaborar os pratos da cena. Propiciando así un intercambio entre o Castelo de Maceda e casas de fado de Lisboa, Coimbra e Oporto.
Comentarios (0) - Categoría: 07 - Actividades - Publicado el 24-02-2013 01:38
# Enlace permanente a este artículo
Presentación Asociación Ourensana de Amigos do Fado
Asociacion Ourensana Amigos do FadoA presentación fíxose esta tarde coa fadista María do Ceo como madriña

O acto celebrouse hoxe, día 23 de febreiro de 2013 as oito da tarde nun dos salóns do Hotel Monumento Castelo de Maceda coa presenza de moito público. A asociación Amigos do Fado presentouse ante eles como unha entidade dinámica que quere potenciar a expresión máis coñecida internacionalmente da música portuguesa. A presidenta, Chus Lago, foi a encargada de presentar aos membros da recén creada directiva e a fadista María do Ceo estivo presente como madriña e motivo de inspiración desta asociación.

A presentación dos Amigos do Fado foi a primeira actividade oficial celebrada no Castelo de Maceda dende que abriu onte as súas portas baixo a xestión do cociñeiro ourensán Carlos Parra. O fado estará moi presente neste entorno histórico a través das “Xornadas de Fado e Gastronomía” que se celebrarán unha vez ao mes. A primeira no mes de marzo.

Obxectivos e captación de socios

Esta asociación nace para potenciar o fado na provincia. A idea xurdiu no círculo de amizades da fadista María do Ceo para poñer en marcha actividades que impulsen este canto popular portugués, declarado no 2011 pola Unesco como Patrimonio Cultural Inmaterial da Humanidade. Precisamente, María do Ceo, madriña desta entidade, foi a encargada de abrir o acto lembrando que tiña moitas ganas de que alguén se animara a crear unha asociación deste tipo en Ourense xa que hai moita afición. Declarouse moi honrada de ser a madriña e explicou que está moi satisfeita con esta nova iniciativa.

A presidenta, Chus Labrador, foi a encargada de presentar a directiva da nova asociación formada por:
-Presidente de Honor: José Antonio Gurriarán
-Presidenta: Chus Labrador
-Secretario: Anton Alonso
-Tesorero: Carlos Parra
-Vocales: María Jesús Blanco, Armando González, Francisco Javier Casares

A reunión de onte serviu para comezar a captación de socios que recibirán a través das redes sociais e comunicacións directas información dos actos que se celebren e a partir de agora. Ademais terán prioridade para a asistencia aos mesmos. Calquera interesado en pertencer a ela só terá que apuntarse no correo electrónico do castelo:info@hotelcastillodemaceda.com e pagar unha cuota de 20 euros ao ano. A asociación está en proceso de creación do seu propio correo electrónico e presenza en redes sociais.
Comentarios (0) - Categoría: 07 - Actividades - Publicado el 24-02-2013 01:13
# Enlace permanente a este artículo
Asociación Ourensana de Amigos do Fado
Castillo de MacedaSe inaugura el Castillo con la presentación no sólo de las instalaciones como hotel-restaurante sino también con la creación de una nueva entidad cultural en la provincia: Asociación Ourensana de Amigos do Fado.

La idea surge con el ánimo de potenciar el fado en Ourense y crear actividades para promocionarlo.

Este sábado, 23 de febrero de 2013, a las ocho de la tarde en el restaurante del Castillo de Maceda tendrá lugar un acto de presentación abierto al público para dar más detalles, presentar la directiva y comenzar la captación de socios. Se contará con la presencia de la fadista ourensana, María do Ceo.

También aprovechará para presentar las primeras jornadas “Fado y Gastronomía del Castillo de Maceda”
Web Hotel Castillo de Maceda
Comentarios (0) - Categoría: 07 - Actividades - Publicado el 21-02-2013 22:27
# Enlace permanente a este artículo
Reapertura y nueva gerencia 2013
Reapertura Castillo de MacedaEl hotel monumento Castillo de Maceda reabre sus puertas el 21 de febrero de 2013, los siglos de vida que graban estas murallas, se preparan para vivir nuevas experiencias en esta nueva etapa.

Ahora es Carlos Parra, prestigioso cocinero ourensano, el que nos invita a entrar y disfrutar de un recorrido por la historia, a la vez que degustamos las exquisiteces de su cocina, conocida de sobra por sus clientes, ya que desde hace año y medio regenta el restaurante-museo en la estación de Baños de Molgas, su gran labor en la estación y la buena aceptación de sus platos son el incentivo que le llevan a esta nueva etapa.

Abiertas quedan las puertas del castillo para todo aquel que quiera disfrutar del buen comer en un marco incomparable, platos de cocina tradicional con toques de innovación así como habitaciones para dar alojamiento en un hotel monumento.
Web Hotel Castillo de Maceda
Comentarios (0) - Categoría: 01 - Hotel - Publicado el 21-02-2013 10:28
# Enlace permanente a este artículo
© by Abertal
Rúa do Castelo, s/n---- Telf: 988463367-667671368