Bo uso


A BITÁCORA DE FRAN BOUSO
Un blog aberto para falar desde Mondoñedo ou calquera outro lugar do mundo sobre Mondoñedo e as súas cousas ou sobre as cousas do mundo.



Fran Bouso

Crea tu insignia

O meu perfil
 CATEGORÍAS
 GALERÍA FOTOGRÁFICA
 RECOMENDADOS
 BUSCADOR
 BUSCAR BLOGS GALEGOS
 ARQUIVO
 ANTERIORES
 DESTACADOS

Máis recursos humanos propios
Leo en www.mondonedo.net que o presuposto do Mercado Medieval de Mondoñedo será recortado e por tal motivo os organizadores prescindirán dalgunha compañía de animación das que tradicionalmente viñan animando as rúas nas datas de celebración do Mercado. Ao contrario de ser unha mala nova para min é, sen lugar a dúbidas motivo de ledicia e non porque de aquí se desprenda que as arcas municipais mindonienses non están pasando polos seus mellores momentos senón que dunha vez se intenta contar con persoal local para a realización de actividades.
Xa fai moitos anos, antes de que houbera o Mercado Medieval celebrábase dentro da programación de verán ("Sábados de Vagar") organizada pola Asociación Cultural "Leiras Pulpeiro" a "Noite de Merlín", unha representación teatral na que participaban máis dun cento de actores, a inmensa maioría de Mondoñedo ou arredores, sen lugar a dúbidas era algo singular e que atraía a moito público.
Na actualidade festas de recuperación histórica hainas por todas partes e moitas delas acaban sendo idénticas, sobre todo no tocante ás actividades de animación, o feito de que Mondoñedo aporte personalidade propia neste apartado fará que adquira maior distinción o Mercado, ousexa que obrigada ou non a min paréceme boa medida. Agora só falta que haxa mindonienses, que seguro que si os hai, que se apunten a encher de vida as rúas do Mondoñedo Medieval.
Comentarios (2) - Categoría: Opinión - Publicado o 29-06-2009 10:11
# Ligazón permanente a este artigo
«Mi bisabuelo José era chocolatero en Mondoñedo».
Lemos en "El Comercio Digital" unha reseña referente á apertura dun restaurente en Asturias por parte de Jaime Uz, descendente do "Chocolateiro" de Mondoñedo.

En el número uno de la riosellana calle Oscura, abre hoy sus puertas el restaurante Arbidel, gestionado por el cocinero Jaime Uz Díaz. Es un hombre joven, que ya cuenta con doce años de experiencia en los fogones. Como principal tarjeta de presentación exhibe los cuatro años que pasó con Martín Berasategui en los restaurantes guipuzcoanos Kurssal y Larzabal. Y otros tres en el Zuberoa.
A su familia siempre le atrajo la culinaria, de hecho «mi bisabuelo José era chocolatero en Mondoñedo». De su nueva aventura en solitario valora «la importancia de establecerme por mi cuenta, en un local atractivo, desde el que me siento capacitado para ofrecer una buena cocina a precios competitivos».
Durante todo el año va a presentar «dos menús fijos de degustación, con cinco platos y dos postres», adaptando la propuesta a las posibilidades del mercado en cada estación. ¿Los precios? «Entre 23 y 25 euros», responde Uz.
En la carta, donde además de palabras se esconden el alma, corazón y vida de Jaime, las ofertas giran en torno a cuatro apartados: «Entradas, arroces, pescados y carnes», sin olvidar los postres y la tabla de quesos astures. De los arroces aconseja las elaboraciones «con crustáceos o con pitu de caleya». En los pescados se decanta por «todo lo del día, con cuatro referencias: pixín, merluza, bacalao y bonito». Y de las carnes propone «chuletón de buey, cachopo y carrilleras».
Nova en El comercio digital
Comentarios (0) - Categoría: Revista de prensa - Publicado o 19-06-2009 10:56
# Ligazón permanente a este artigo
Veciños de Mondoñedo maniféstanse contra as minicentrais
agalega.info - Videos das noticias dos informativos da TVG
Comentarios (0) - Categoría: Revista de prensa - Publicado o 16-06-2009 11:03
# Ligazón permanente a este artigo
1 [2] [3]
© by Abertal
Fran Bouso - Mondoñedo T.I.C.