biblioteca brea segade

Blogue da Biblioteca Brea Segade de Taragoña.

Plan de Mellora de Bibliotecas Escolares de Galicia

PREMIO BIBLIOTECAS ESCOLARES

Libriño
breasegade@yahoo.es
 CATEGORÍAS
 BIBLIOGALERÍA
 RECOMENDADOS
 BUSCADOR
 BUSCAR BLOGS GALEGOS
 ARQUIVO
 ANTERIORES
 DESTACADOS

Apadriñamos lector@s
Tras a lectura do manifesto e como parte dos actos para conmemorar o Día Internacional do Libro Infantil, levamos a cabo unha actividade da que escoitaramos falar a varias compañeiras de bibliotecas escolares do Plan de Mellora: Os padriños e madriñas lectores. Non é esta a primeira vez, nin será a última, que grazas a outras bibliotecas escolares descubrimos actividades, materiais, ideas que nos encantan e que sabemos xa antes de poñelas en práctica que van resultar ben.
Todo o alumnado de 4º, 5º e 6º convertiuse desde a semana pasada en madriñas e padriños lectores. Escolleron e prepararon contos para contar na mañá de hoxe aos seus afillad@s lectores de 1º, 2º ou 3º.

Chega con ver a algúns deles preparando os seus contos para saber se tomaron en serio ser madriñas e padriños.

Comentarios (3) - Categoría: Animando a ler - Publicado o 13-04-2010 00:39
# Ligazón permanente a este artigo
Chuza! Meneame
3 Comentario(s)
1 A min gustoume porque coñecin unha nova nena.Tamen me gustou contalo conto,coma se fose un contacontos.Ah! e aproveit#blgtk08#o a ocasión para dicirvos que o martes 20 de abril contareivos un conto,pero non vos digo o nome,é unha sorpresa...
Comentario por David Lorenzo 5ºA (13-04-2010 10:09)
2 este dia gustoume moito porque coñecin a un rapaz que vai na clase de meu irman Damian. Tamen me gusto#blgtk08#u moito porque puden estar cun rapaz pequeno e sobre todo porque foi unha esperiencia totalmente nova.
Comentario por marta 6º (19-04-2010 15:46)
3 Ese dia gustounos moito porque lle lei#blgtk08#amos
contos aos nenos e nenas.
Comentario por Borja e Suso (19-04-2010 15:55)
Deixa o teu comentario
Nome:
Mail: (Non aparecerá publicado)
URL: (Debe comezar por http://)
Comentario:
© by Abertal

Contador gratis

As imaxes que publicamos neste blogue teñen un uso educativo. Se estiveran suxeitas a dereitos de autor/a, facédenolo saber, para poder retiralas axiña. Grazas