biblioteca brea segade

Blogue da Biblioteca Brea Segade de Taragoña.

Plan de Mellora de Bibliotecas Escolares de Galicia

PREMIO BIBLIOTECAS ESCOLARES

Libriño
breasegade@yahoo.es
 CATEGORÍAS
 BIBLIOGALERÍA
 RECOMENDADOS
 BUSCADOR
 BUSCAR BLOGS GALEGOS
 ARQUIVO
 ANTERIORES
 DESTACADOS

Os nosos lectores electrónicos
A nosa biblioteca forma parte do proxecto E-LBE da Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria para a incorporación da lectura dixital nos centros de ensino. Acabamos de adquirir os nosos catro primeiros lectores dixitais que neste curso serán usados en 3º,4º, 5º e 6º durante a Hora de Ler. Cada clase terá os lectores durante un mes, de xeito que todo o alumnado os probe e aprenda a usalos. Para facilitar a toma de contacto cos lectores e axudar a empezar a ler neles o equipo de biblioteca editou esta guía de uso.

As guías acompañan a cada un dos catro lectores que esta semana xa se empezaron a usar en sexto durante a Hora de Ler. Charlie y la fábrica de chocolate de Roald Dahl é o primeiro libro electrónico que cargamos nos novos lectores, para que cada día catro alumnos/as poidan ler un dos títulos do itinerario lector de sexto en formato dixital.
Aquí os tedes, mirade que expert@s parecen xa no uso dos lectores electrónicos!

Comentarios (3) - Categoría: Proxecto E-LBE - Publicado o 26-01-2014 23:50
# Ligazón permanente a este artigo
Chuza! Meneame
3 Comentario(s)
1 A MIN OS LIBROS ELECTRONICOS GUSTARON#blgtk08#ME MOITO. FOI UNHA EXPERENCIA CHULA.
Comentario por Tania (04-02-2014 11:19)
2 A min gustoume moito que estiveran na nosa clase os #blgtk08#lectores electrónicos. Foi unha experiencia moi boa.
Comentario por Lía (04-02-2014 11:21)
3 Eu teño unha tabret que ten jogos,music#blgtk08#a,libros electronicos ecetera.
Comentario por Lorezo (06-02-2014 22:43)
Deixa o teu comentario
Nome:
Mail: (Non aparecerá publicado)
URL: (Debe comezar por http://)
Comentario:
© by Abertal

Contador gratis

As imaxes que publicamos neste blogue teñen un uso educativo. Se estiveran suxeitas a dereitos de autor/a, facédenolo saber, para poder retiralas axiña. Grazas