de Guizán


Caderno Dixital de Antón Tenreiro
Caderno digital de Antón de Guizán .

O meu perfil
antontenreiro@gmail.com
 CATEGORÍAS
 BUSCADOR
 BUSCAR BLOGS GALEGOS
 ARQUIVO
 ANTERIORES
 DESTACADOS

CARTA DA NPG E LAREIRA DE SOÑOS Á RAG PARA QUE SE ADIQUE 2021 A CARVALHO CALERO
A/a da Real Acadêmia Galega RAG:

#CarvalhoCalero2020
#CarvalhoCalero2021

Estimad@s acadêmic@s:

Dende a Associação Socio-Cultural Lareira de sonhos dos Vilares e do grupo Nova Poesía Guitirica NPG, queremos apoiar a demanda de ampliar a comemoração das Letras Galegas adicadas a Ricardo Carvalho Calero também para o ano 2021.
A nossa vinculação ao poeta José María Díaz Castro, natural da parróquia guitiricense á que pertencemos, e sabedores da amizade e mútua admiração entre Carvalho e o poeta do Vilarinho ao que prologou a segunda ediçao da súa obra NIMBOS, fai-nos estar certos de que coma nós, o nosso poeta estaría apoiando esta demanda. A segunda edição de NIMBOS (1982), numa coleção poética bilíngue espanhol-galego da Editora Nacional de Madrid dirigida por González Garcés, levou um prefácio em galego reintegrado do professor Carvalho. Esse prólogo, um verdadeiro tratado sobre a poesía de Díaz Castro, nunca voltou a ver a luz coas edições posteriores de NIMBOS de Galaxia e La Voz de Galicia. Esse prólogo foi recuperado por AGAL na publicação LETRAS GALEGAS con outros artigos do professor. Carvalho tem manifestado que NIMBOS era o seu livro de cabeceira na mesinha de noite e ambos literatos derom nos seus últimos anos longos paseios pola Compostela monumental cando Carvalho mantinha aínda um despacho na Facultade de Filología em Mazarelos onde Díaz Castro o visitava. O longo afastamento de Carvalho para esta homenagem e agora as circunstancias dos estados de alarma e confinamento condenam novamente ao erudito ferrolán á marginalidade institucional e a um mermado reconhecemento público que não merece. Numa situação na que são numerosos os aprazamentos de festivais e actos públicos para o ano vindeiro, fai justo também, adiar esta dedicatória ao 2021 para que esta tenha garantida a igualdade com o resto de autores aos que se tem adicado as Letras Galegas, igualdade que nao estará garantida si não se acepta esta proposta cada día máis apoiada. Assim, dende a Lareira de sonhos e NPG, apoiamos também extender o conhecemento do Ricardo Carvalho Calero e da súa extensa obra, literária e filológica, para revisar a situação do idioma e debater um futuro de saúde para o galego com medidas de achegamento real á grafía internacional e á dupla normativa em tudos os ámbitos, dende a educação á administraçao. É por isto que dende as terras de Díaz Castro, a Associação dos Vilares e o grupo poético NPG Nova Poesia Guitirica, reclamamos que 2021 seja também o ano de Carvalho Calero.

Atentamente, um abraço.


Os Vilares lareira de soños
dosvilares@gmail.com


Nova Poesía Guitirica NPG
www.npggazeta.gal
npggazeta@gmail.coma
Categoría: Xeral - Publicado o 28-04-2020 10:12
# Ligazón permanente a este artigo
Chuza! Meneame
© by Abertal

Warning: Unknown: Your script possibly relies on a session side-effect which existed until PHP 4.2.3. Please be advised that the session extension does not consider global variables as a source of data, unless register_globals is enabled. You can disable this functionality and this warning by setting session.bug_compat_42 or session.bug_compat_warn to off, respectively in Unknown on line 0