| MEMORIA DE UNA GENERACIÓN |
|
|
|

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 1957 - Posando en los jardines |
|

Fidel Regueira, José Ramón Martínez y Roberto Astray-Labarta
|
|
| 1 Comentario(s): |
|
| 1 |
hai que ver canto engordou algunha xente cos anos, je je |
|
|
Comentario por: juanillo (11-08-2008 12:07) |
|
|
| Deixa o teu comentario: |
|
|
|
|
|