A. C. Irmáns Suárez Picallo - Sada


Este blogue nace co obxecto de difundir a actividade da A. C. Irmáns Suárez Picallo, así como de recuperar e por a disposición do público diversos materiais de interese sobre o noso pasado,ao tempo que damos a coñecer os artigos escritos por Ramón Suárez Picallo e outros autores sadenses.
Estruturamos o blogue en varias seccións, nas que terán cabida noticias de actualidade sobre as nosas actuacións, artigos, textos históricos, fotografías...


Visitas (desde o 05/08/2010)





Únete a nós!
comisionsuarezpicallo@gmail.com
 CATEGORÍAS
 GALERÍAS FOTOGRÁFICAS
 RECOMENDADOS
 BUSCADOR
 BUSCAR BLOGUES GALEGOS
 ARQUIVO
 ANTERIORES
 DESTACADOS

A VACA
RSP utilizaba o alcume de Pick-Up (este seudónimo clara onomatopeia de Picallo, utilizando a denominación que se lle daba entón ao tocadiscos, elemento técnico moderno moi ao uso nas emisoras de radio ou nas vivendas particulares).
Neste artigo, publicado hai hoxe 60 anos, fai unha loubanza da vaca á que denomina "raíña e doña dos campos verdes... e símbolo de graza e tenrura" e aplaude a iniciativa de premiar o mellor exemplar que se presente nunha exposición gandeira que se celebrará en Chiloé -a Galicia chilena- próximamente.



MINUTOS
1 de diciembre de 1949

SU MAJESTAD LA VACA LECHERA


Por Pick–Up

El Departamento de Enseñanza Agropecuaria ha solicitado del Ministerio de su ramo que done un premio especial para la mejor vaca lechera que se presente a la Exposición Ganadera e Industrial a celebrarse en Chiloé en el próximo mes de febrero.

Apoyamos, decididamente, la iniciativa. Y la apoyarán igualmente, sin duda, todos los chilotes, ya que -descendientes en buena parte de gallegos (recuérdese que Chiloé se llamó Nueva Galicia)– son labradores minifundistas, amantes de la tierra y de los ganados útiles y mansos, sin dejar de ser, además, excelentes trabajadores del mar, como lo fueron sus antepasados, los del Condado de Andrade, en las Puentes del Eume de Galicia.

Más aún; en estos tiempos de aficiones monárquicas, de reinas por allí y reinas por allá, no estaría de más instituir una monarquía animal de vacas lecheras. Y, así como se le llama al fiero león el rey de la selva, y al águila y al cóndor, monarcas de los aires, debería llamársele a la vaca, de ojos dulces y maternales, y de ubres nutrices, reina y señora de los campos verdes y jugosos, y ama de cría universal de niños y recentales.

Porque, bromas aparte, la vaca –una sola vaca en muchos casos– es símbolo de gracia, de ternura y de humilde riqueza, en miles de hogares, precisamente de los países más civilizados del mundo.

Por eso –y por otras razones que nos reservamos– apoyamos la iniciativa a que nos referimos al principio, de honrar con categoría regia, y con premios y galardones, a las mejores vacas lecheras de Chiloé.


(Artigo publicado no xornal La Hora, en Santiago de Chile o 1 de decembro de ....1949)
La vaca lechera
Comentarios (0) - Categoría: RSP-Animais - Publicado o 01-12-2009 17:09
# Ligazón permanente a este artigo
Chuza! Meneame
Deixa o teu comentario
Nome:
Correo electrónico: (Non aparecerá publicado)
URL: (Debe comezar por http://)
Comentario:
© by Abertal