A. C. Irmáns Suárez Picallo - Sada


Este blogue nace co obxecto de difundir a actividade da A. C. Irmáns Suárez Picallo, así como de recuperar e por a disposición do público diversos materiais de interese sobre o noso pasado,ao tempo que damos a coñecer os artigos escritos por Ramón Suárez Picallo e outros autores sadenses.
Estruturamos o blogue en varias seccións, nas que terán cabida noticias de actualidade sobre as nosas actuacións, artigos, textos históricos, fotografías...


Visitas (desde o 05/08/2010)





Únete a nós!
comisionsuarezpicallo@gmail.com
 CATEGORÍAS
 GALERÍAS FOTOGRÁFICAS
 RECOMENDADOS
 BUSCADOR
 BUSCAR BLOGUES GALEGOS
 ARQUIVO
 ANTERIORES
 DESTACADOS

A SOCIEDADE DE NACIÓNS
Publicamos hoxe o primeiro escrito para a prensa que temos recollido de RSP na sua estadía en Chile, no ano 1942 e no que lembra á Sociedade de Nacións e a O.I.T.(Organización Internacional do Traballo) na que chegou a intervir, no ano 1924, representando á Arxentina.


LA FERIA DEL MUNDO
Diario ?La Opinión?(Santiago de Chile)

11-07-1942
Un Vago Recuerdo


Por Pick-Up (Ramón Suárez Picallo)


Está de paso en Chile el Doctor Stein, director provisional de la Oficina Internacional del Trabajo, aneja a la olvidada Sociedad de las Naciones.
¿Quién recuerda hoy a la Sociedad de Naciones?. El romántico ensueño pacifista del Presidente Wilson, se perdió en medio de la baraunda diplomática que precedió a la guerra actual. Pero quedo en pie una de sus secciones: La O.I.T., que concretaba en la parte XIII del Pacto de Versalles, un Nuevo Derecho Social, creado por las clases obreras del mundo, consagrado como una de las mayores conquistas de la guerra de 1914-1918.
La Sociedad de Naciones entregada al vaivén de las Cancillerías turnantes en los países que la integraban, ha muerto definitivamente; pero la O.I.T., integrada por representaciones obreras, patronales y estatales de los países progresistas del mundo, encargada de coordinar una legislación obrera de carácter internacional, pervive contra viento y marea, como pervive el ideal que le dio vida. No puede existir en la Europa de ayer y de hoy, vivirá en la América de hoy y mañana.
Comentarios (0) - Categoría: RSP-Institucións e Sociedades - Publicado o 11-07-2013 09:25
# Ligazón permanente a este artigo
Chuza! Meneame
Deixa o teu comentario
Nome:
Correo electrónico: (Non aparecerá publicado)
URL: (Debe comezar por http://)
Comentario:
© by Abertal

Warning: Unknown: Your script possibly relies on a session side-effect which existed until PHP 4.2.3. Please be advised that the session extension does not consider global variables as a source of data, unless register_globals is enabled. You can disable this functionality and this warning by setting session.bug_compat_42 or session.bug_compat_warn to off, respectively in Unknown on line 0