A. C. Irmáns Suárez Picallo - Sada


Este blogue nace co obxecto de difundir a actividade da A. C. Irmáns Suárez Picallo, así como de recuperar e por a disposición do público diversos materiais de interese sobre o noso pasado,ao tempo que damos a coñecer os artigos escritos por Ramón Suárez Picallo e outros autores sadenses.
Estruturamos o blogue en varias seccións, nas que terán cabida noticias de actualidade sobre as nosas actuacións, artigos, textos históricos, fotografías...


Visitas (desde o 05/08/2010)





Únete a nós!
comisionsuarezpicallo@gmail.com
 CATEGORÍAS
 GALERÍAS FOTOGRÁFICAS
 RECOMENDADOS
 BUSCADOR
 BUSCAR BLOGUES GALEGOS
 ARQUIVO
 ANTERIORES
 DESTACADOS

A MADONNA DE GIOTTO
Esta breve columna de RSP é froito dun novo paréntese -no ano 1951- no seu traballo periodístico, concluindo sua efímera columna “COSAS DE AYER”, para dar paso a unha nova sección, “¡BUENAS TARDES!”, de factura breve e miscelánea, donde se advirte un certo cansancio na escrita (según informa Edmundo Moure).



4 de junio de 1951
LA FERIA DEL MUNDO

LA MADONNA DEL NIÑO



Por Ramón Suárez Picallo

Esta obra magistral de la pintura renacentista pertenece al genio del Giotto, aquel maestro de todos los tiempos, que en su juventud fuera un modesto arriero.

En las campiñas de Italia, el Giotto reproducía los paisajes con trozos de carbón en los cueros secos de su ganado o con alguna piedra filuda en los paneles de las rocas. En estos menesteres de Florencia descubrieron su incomparable arte innato.

“La Madonna del niño”, que reproduce el grabado, fue pintada en las postrimerías del siglo XIII y para decorar el altar central de la Catedral de Florencia.

(Artigo publicado no xornal La Hora, en Santiago de Chile o día 4 de xuño de... 1951)
Comentarios (0) - Categoría: RSP-Persoeiros (artistas) - Publicado o 04-06-2011 10:38
# Ligazón permanente a este artigo
Chuza! Meneame
Deixa o teu comentario
Nome:
Correo electrónico: (Non aparecerá publicado)
URL: (Debe comezar por http://)
Comentario:
© by Abertal