Abertal Networks


Abertal Networks
O meu perfil
 CATEGORÍAS
 RECOMENDADOS
 BUSCADOR
 BUSCAR BLOGS GALEGOS
 ARQUIVO
 ANTERIORES
 DESTACADOS

Abertal impartirá 3 cursos de ImpacTic Plus en Carballo
Sesión de Turis-Tic impartida en Carballo no 2010A finais do mes de setembro e durante o mes de outubro, Abertal Networks impartirá no Telecentro (Aula CEMIT) do Pazo de Cultura de Carballo tres obradoiros de formación en internet e redes sociais para profesionais.

Os obradoiros Impac-Tic Comercio, Impac-Tic Emprendedores e Turis-Tic serán impartidos por Manuel Pan e Daniel Cerqueiro e constarán cada un deles de tres sesións formativas presenciais e dun período de formación on line que se prolongará ao longo de todo un mes durante o cal disporán dun titor para asesoramento, análise e posta en funcionamento da súa presenza en Internet e redes sociais.

Cada un dos obradoiros constará dunha auditoría de impacto onde se lle darán solucións en tempo real aos profesionais que asistan, e analizaranse, se o desexan, as súas webs, liñas de comunicación e perfís nas redes. Tamén se inclúe un talller de xestión e dinamización de redes sociais, centrado no uso de facebook e twitter.

As sesións presenciais do obradoiro Impactic Comercio terán lugar os días 1, 2, 15, 16, 29, e 30 de outubro de 20.30 a 22.30h. As de Turis-Tic celebraranse o 30 de setembro e o 14 e o 28 de outubro de 16.30 a 20.30h. E en Impactic Emprendedores, as sesións presenciais serán o 3,17 e 31 de outubro de 16.30 a 20.30h .

Os interesados en asistir a calquera destes obradoiros poden anotarse na Oficina de Información Turística, no teléfono 981 702 077 ou no email museo@carballo.org.
www.impac-tic.com
Categoría: - Novas - Publicado o 12-09-2013 14:43
# Ligazón permanente a este artigo
Abertal participa na Conecom
logo conecom galicia 2013Abertal estará presente na edición deste ano da Concecom (Conferencia de Ecommerce de Galicia) que terá lugar o próximo 24 de abril no Palacio de Congresos de Santiago de Compostela.

É a segunda edición desta cita que pretende formar e facilitar as ferramentas de traballo ás pymes e ás novas iniciativas empresariais no comercio electrónico.

Daniel Cerqueiro, novo xerente de Abertal ofrecerá a ponencia "Publicitando nuestra tienda" sobre Márketing Online onde se falará da necesidade dun plan de márketing, da publicidade en redes sociais, do email márketing e o SEO.
Web da Conecom
Categoría: - Novas - Publicado o 16-04-2013 15:31
# Ligazón permanente a este artigo
ABERTAL presenta ANAVGEST en la I Jornada Internacional de Protección Civil
ANAVGESTComo parte de la programación de esta jornada que se celebrará el próximo sábado, 15 de septiembre, en la Academia Gallega de Seguridad Pública de Galicia, en A Estrada (Pontevedra), presentaremos el nuevo programa de gestión de agrupaciones en colaboración con La Asociación Nacional de Agrupaciones de Voluntarios de Protección Civil (A.N.A.V.).

La herramienta facilitará el trabajo de estas agrupaciones, además de redudir tiempo y costes, permitiendo gestionar las altas y bajas de los voluntarios, los vehículos y medios con los que cuenta cada agrupación, los operativos que realiza e incluso calcular los gastos e ingresos por períodos. Toda esta información, además, se podrá exportar a un informe en formato Word, Excel o en .html con un solo click.

El claro aumento de internautas en la red y la cada vez más importante implicación de los usuarios en la sociedad de la información ha hecho que la A.N.A.V. se preocupe por sus agrupaciones en este ámbito. Así, junto con ABERTAL, les ofrece la posibilidad de estar presentes en internet a través de una página web, en la que se podrán ofrecer datos de la agrupación, noticias, documentación, galería de imágenes de intervenciones y actos, enlaces de interés ciudadano y hasta un formulario de contacto.

Para más información podéis acceder a www.anavproteccioncivil.es
Web de la Asociación Nacional de Agrupaciones de Voluntarios de Protección Civil (A.N.A.V.)
Categoría: - Novas - Publicado o 12-09-2012 09:15
# Ligazón permanente a este artigo
Sistema de Gestión de Cita Previa en Internet
Portada de la web del Psicotécnico Alfredo BrañasDesde Abertal hemos lanzado un práctico sistema on-line de gestión de cita previa. Consultas médicas, dentistas, oculistas, abogados, notarías, peluquerías, centros de estética, talleres, ... un amplio sector en el que el nuevo sistema permite al usuario consultar y reservar, en un par de clics, la fecha y hora disponibles para su cita, sin necesidad de efectuar llamadas de teléfono o visitar las oficinas.

Sencillo y cómodo para el usuario y muy práctico para la empresa, ya que permite centralizar en una misma aplicación la gestión de citas on-line, las telefónicas y las presenciales.

Ahora será mucho más rápido y cómodo realizar reservas de cita previa tanto para el usuario como para la empresa.

Visita www.psicotecnicoalfredobranas.com para ver un ejemplo del nuevo sistema de cita previa on-line.
Web del Psicotécnico Alfredo Brañas >>
Categoría: - Novas - Publicado o 29-12-2011 13:09
# Ligazón permanente a este artigo
Abertal participa en el Programa de asesoramiento a PYMES en Comercio Electrónico B2C de Red.es
Logotipo de Red.esAbertal Networks se suma al Programa de asesoramiento a PYMES en Comercio Electrónico B2C a través de Eganet, una de las 18 entidades que han sido seleccionadas en toda España para participar en este proyecto de Red.es.

El Programa permite que las empresas consigan un 85% de hasta 30.000 euros en consultoría y un 75% de hasta 10.000 euros en implementación, para las dos fases de la puesta en marcha de un proyecto de comercio electrónico.

Las ayudas contemplan el asesoramiento personalizado e individualizado en comercio electrónico (estrategia de entrada en la venta por Internet, asesoramiento en estudio de la competencia, asesoramiento sobre marketing online y analítica web, asesoramiento en las técnicas de evaluación del posicionamiento web, entre otros), así como ayudas a la posterior implantación de una solución de eCommerce.

Las PYMES o autónomos que deseen acogerse a esta iniciativa solo podrán contratar a una entidad autorizada. El plazo de presentación de solicitudes finaliza el 13 de enero de 2012.

Si necesitan más información, pueden visitar este enlace.

Estamos a su disposición en el 981 75 78 15 o en info@abertal.com.
Categoría: - Novas - Publicado o 22-12-2011 11:58
# Ligazón permanente a este artigo
Eganet recoñece os 15 anos de traxectoria empresarial de Abertal
VIII edición dos Premios Eganet 2011O próximo 21 de decembro, e no marco da VIII edición da Gala dos Premios Eganet 2011, a Asociación de Empresas adicadas a Internet e as Novas Tecnoloxías dará o seu recoñocemento ás empresas que levan 10 anos de traxectoria empresarial.

Despois de 15 anos de intenso traballo, recibimos con moita ilusión esta mención especial, e tamén felicitamos ás outras 8 empresas socias que acadaron a década de vida no sector de Internet e as Novas Tecnoloxías.

A Gala dos premios Eganet 2011 comezará ás 12 da mañán no Pazo de Congresos e Exposicións de Santiago de Compostela. Acudirán Mar Pereira, Secretaria Xeral da SXMIT; Andrés Hermida, Director Xeral de Promoción do Emprego; Anxo Lorenzo, Secretario Xeral de Política Lingüística, entre outras autoridades e persoeiros do sector TIC e doutros sectores empresariais galegos.
Web de Eganet >>
Categoría: - Novas - Publicado o 13-12-2011 13:58
# Ligazón permanente a este artigo
Abertal é entidade colaboradora na tramitación das axudas tecnolóxicas ao comercio retallista galego
Imaxe informativa sobre a tramitación das axudas tecnolóxicas ao comercio retallista galegoO prazo de presentación de solicitudes para os comercios remata o 10 de novembro de 2012.

Abertal vén de ser seleccionada pola Xunta de Galicia como entidade colaboradora para a tramitación das axudas para promover a sociedade da información no comercio retallista galego.

As subvencións que serán tramitadas directamente por nós, son dun 70% da inversión, ata un máximo de 1.500 euros, e están destinadas a apoiar ao comerciantes que precisen contar cunha páxina web ou mercar equipos informáticos.

Os comerciantes que desexen acollerse a esta liña de axudas deben cumprir os seguintes requisitos:

1. Deben exercer a súa actividade entre o tipo de comercio beneficiario establecido nas Bases da convocatoria e non estar dados de alta noutras epígrafes distintas ás recollidas na citada listaxe.
2. Non superar os dez traballadores.
3. Que o seu local non supere os 150 m2 de superficie comercial destinada á exposición e venda ao público.
4. Non ter sido beneficiarios/as de esta mesma axuda na convocatoria no ano 2010.

Nas ligazóns ao pé acheganos o texto das bases da convocatoria. No artículo 4 especifícanse as actuacións subvencionables, e no Anexo IV os tipos de comercios beneficiarios.

Se precisan máis información, poden contactar con nós no 981 75 78 15 ou en info@abertal.com.
DOG en galego
DOG en castelán
Categoría: - Novas - Publicado o 12-12-2011 15:46
# Ligazón permanente a este artigo
La ANAV renueva su portal en internet
Portada de la nueva página web de ANAVLa Asociación Nacional de Agrupaciones de Voluntarios de Protección Civil refresca su presencia en internet. El nuevo portal es una puerta abierta a todos los interesados en conocer la actividad de las agrupaciones que realizan su trabajo en toda España.

Desde la nueva web de ANAV ya podemos estar al día de las últimas novedades del colectivo (noticias, actividades de formación…), además de acceder a recursos de utilidad, como los portales de la Dirección General de Protección Civil, la Dirección General de Tráfico, la Agencia Estatal de Meteorología o el Ministerio del Interior.

Destacamos también el buscador que se muestra en portada. De un modo práctico y sencillo el ciudadano puede localizar los datos de contacto de todas las agrupaciones integradas en la Asociación Nacional. Además, todas aquellas agrupaciones de voluntarios que deseen asociarse, pueden hacerlo cubriendo un sencillo formulario alojado en la sección Inscripción.

Finalmente, decir que anavproteccioncivil.es incorpora también nuevas funcionalidades relacionadas con las redes sociales, como la opción de compartir sus contenidos vía facebook o twitter.
La web de ANAV
Categoría: - Novas - Publicado o 02-11-2011 13:36
# Ligazón permanente a este artigo
Abertal presenta en el CDTIC un Sistema de Gestión Deslocalizada para Parques de Bomberos
Logotipo del CDTIC y del Consorcio Provincial Contra incencios de A CoruñaEl próximo viernes 14 de octubre a las 12 y media de la mañana nos acercaremos al Centro Demostrador TIC para presentar un nuevo Sistema de Gestión Deslocalizada para Parques de Bomberos.

El objetivo de la sesión demostradora es que los asistentes puedan conocer el funcionamento de esta aplicación, creada para el Consorcio Provincial Contraincencios e Salvamento da Coruña.

La presentación esta dirigida a los gerentes de parques de bomberos de toda Galicia y a los responsables de área en las administraciones públicas.
Web del CDTIC
Categoría: - Novas - Publicado o 11-10-2011 13:22
# Ligazón permanente a este artigo
Abertal participa en el curso de verano: A evolución do turismo no marco da sociedade global
Cartel Curso de Verán: A evolución do turismoEl Curso de Verano de la Universidad de A Coruña que lleva por título “A evolución do turismo no marco da sociedade global: retos para a súa planificación e xestión” tendrá lugar en Carballo (A Coruña) los días 16 y 17 de Junio.

En este programa formativo se analiza la transformación que está sufriendo el sistema turístico en el contexto de globalización así como las tendencias, oportunidades, retos y dificultades a las que se enfrenta este sector, destacando tres elementos básicos: innovación y uso de las TIC, la calidad en todas las actividades y el desarrollo socioeconómico sotenible.

Abertal participa dentro de la sección "Innovación e uso das TIC no sector turístico" a través del análisis de casos prácticos de promoción turística online que llevará a cabo Manuel Pan el jueves 16 a las 19.30h.
Información y matrícula
Programa del curso
Categoría: - Novas - Publicado o 10-06-2011 12:17
# Ligazón permanente a este artigo
1 [2] [3] [4]
© by Abertal