(...)


Este blog é un punto de encontro.
Fíxose para acompañar o proxecto dunha peza de teatro que se publicitou na extinta Regueifa.net
"TRILOXIA DAS MINIATURAS" (1999), de Juanjo G Rodicio , peza de teatro (30 páxinas, producto dos obradoiros de dramaturxia de Anxeles Cuña e Begoña Muñoz)na Aula de teatro Universitaria de Ourense, e que descargaran 1500 persoas daquela
. Podes descargala no enlace, e deixarme un comentario.

a imaxe de portada é de ROBER ARAÚJO



Texto teatral publicado na Plataforma A Regueifa.net e que quero compartir convosco, que o leades e comentedes. Por iso fago este blog.
Anque tamén me gusta estar falando de teatro, algo de pelis, e demáis.
As apostas sempre dependen se hai máis xente xogando. Vos diredes.
Se cadra chegamos a vela representada coas vosas apreciacións incorporadas.


A REGUEIFA, é unha verdadeira plataforma de intercambio creativo neste País, en Licencia Creative Commons (emprego non tan restrictivo coma o Copyright). A música emerxente galega e outras expresións visuais e escritas viase flotando alí coma nos volcáns en erupción


Enviade ideas e opinións a@gmail.com,



O meu perfil
 CATEGORÍAS
 FOTOBLOGOTECA
 BUSCADOR
 BUSCAR BLOGS GALEGOS
 ARQUIVO
 ANTERIORES

IUHU HUI Un comentario!!!!
O artigo: A FORTALEZA DAS PERSONAXES

Recibiu o seguinte comentario (que transcribo íntegramente):

"
Creo que Ana es una mujer que todos podemos reconocer, al margen de que nos identifiquemos o no con ella. Yo la reconozco y no me identifico con ella, pero eso no tiene por qué impedir que la comprenda. Supongo que necesito saber más de esta mujer: ¿trabaja fuera de casa? ¿tiene intereses propios? ¿en qué piensa cuando no piensa en Augusto?...

Por ejemplo, en la escena 5 (pags. 20-22) mantienen un diálogo en el que después de mostrarse Augusto como un individuo egocéntrico, despreciativo y absorto en sí mismo, Ana todavía dice: “Non me importa. Compénsame aínda”. ¿Por qué? ¿qué le está dando él?. Para entenderla debemos ver qué es lo que ella ve en Augusto ¿será sólo el atractivo físico?.
¿Y cómo puede mostrarse como una geisha resignada en esta escena y en la siguiente tener ese maravilloso arrebato de dignidad?: “Se non queres o que che ofrezo e é teu, vaite. Mirareino crecer eu soa. ¿Quién es Ana?. ¿Qué pasa entre la escena 5 y la 6 para que ella levante por fin la cabeza?. Me gustaría escuchar sus reflexiones en voz alta: ¿es el hijo que espera el que la hace cambiar? ¿el convertirse en madre una vez perdida la suya le da valor?.
Así como Augusto pone en boca de sus títeres lo que no se atreve a decirle a su mujer a la cara (es más vehemente y más verdadero que cuando habla por sí mismo) también ella tiene que poder mostrar su frustración ante la madre que la sobrepasa y la pareja que la menosprecia.

En la escena 1 de Monicreques (pag. 14), podrías explicar las circunstancias en que se desarrolla el diálogo porque las frases son como disparos (ahí hay un mosqueo considerable) ¿de qué estaban hablando cuando empezó la conversación?, me resulta artificial que esta mujer diga “¿Vas quererme sempre?”; de ser ingenua a ser tonta perdida todavía hay unos cuantos pasos...

En la escena 3 (pag. 18) la frase entrecomillada “se facemos todo o que nos teñen ordeado... no me gusta, desentona su redacción en medio del parlamento de Jaime.

Y hay un detalle de puesta en escena que no me convence demasiado en la 4 (pag. 20). En ella se disponen a comer en una mesa baja, japonesa y ella se sienta como una geisha: por muy influenciada que esté por su madre y sus bonsáis, no forma parte de nuestra cultura y además es un subrayado innecesario: a estas alturas de la obra queda claro cómo está la autoestima de la protagonista "


(POR FIN, POR FIN, POR FIN, POR FIN, POR FIN)
Contestarei noutra entrada (di o orgulloso autor)
Comentarios (4) - Categoría: Teatro Galego - Publicado o 25-05-2008 16:04
# Ligazón permanente a este artigo
Chuza! Meneame
4 Aportacións, opinións...
1 Advice about How To Lose Weight Effectively and Safely-Di#blgtk08#fferent Weight Loss Diets-Choose the Diet that Suits You.
Comentario deitado por Steffenalicia (01-09-2008 08:18)
2 LER TEATRO é participar da representación, igua#blgtk08#l que ler novela é algo coma montarse a película.
Comentario deitado por Torsteinvilje (15-10-2008 14:01)
3 Escolla de texto, mellora do texto, #blgtk08#mellora da presentación, da difusión.
Comentario deitado por Augustadina (16-10-2008 13:34)
4 Not all foods react the same Percy Harvin Jersey with all Nike Jerseys. The most popular one is one of Tony Gonzalez Jersey him bare chested. More than the artist, the rhythm, the underlying message of the Nike Jerseys or the genre, the thing that affects Tom Brady Jersey your workout the most is the tempo.
Our financial fitness is even more closely tied to our sense of well-being. The neutral point wher#blgtk08#e the body functions at its best is a pH of 7. Their Tokyo Shock and Shriek Show BD releases have been a continued disappointment.
Nike Jerseys http://www.fansfootballshop.com/
Adrian Peterson Jersey http://www.fansfootballshop.com/TOP-Player-Jerseys/Adrian-Peterson-Jersey_c-1122.html
Peyton Manning Jersey http://www.fansfootballshop.com/TOP-Player-Jerseys/Peyton-Manning-Jersey_c-1124.html
Comentario deitado por Nike Jerseys (16-03-2014 05:30)
Deixa o teu comentario
Nome:
e-correo: (Non aparecerá publicado)
Enderezo web para en redar:: (Debe comezar por http://)
Comentario:

(Introduce o código da imaxe)
© by Abertal