(...)


Este blog é un punto de encontro.
Fíxose para acompañar o proxecto dunha peza de teatro que se publicitou na extinta Regueifa.net
"TRILOXIA DAS MINIATURAS" (1999), de Juanjo G Rodicio , peza de teatro (30 páxinas, producto dos obradoiros de dramaturxia de Anxeles Cuña e Begoña Muñoz)na Aula de teatro Universitaria de Ourense, e que descargaran 1500 persoas daquela
. Podes descargala no enlace, e deixarme un comentario.

a imaxe de portada é de ROBER ARAÚJO



Texto teatral publicado na Plataforma A Regueifa.net e que quero compartir convosco, que o leades e comentedes. Por iso fago este blog.
Anque tamén me gusta estar falando de teatro, algo de pelis, e demáis.
As apostas sempre dependen se hai máis xente xogando. Vos diredes.
Se cadra chegamos a vela representada coas vosas apreciacións incorporadas.


A REGUEIFA, é unha verdadeira plataforma de intercambio creativo neste País, en Licencia Creative Commons (emprego non tan restrictivo coma o Copyright). A música emerxente galega e outras expresións visuais e escritas viase flotando alí coma nos volcáns en erupción


Enviade ideas e opinións a@gmail.com,



O meu perfil
 CATEGORÍAS
 FOTOBLOGOTECA
 BUSCADOR
 BUSCAR BLOGS GALEGOS
 ARQUIVO
 ANTERIORES

A FORTALEZA DAS PERSONAXES
Onte mesmo recibo apreciacions moi interesantes sobre a peza.

Se nun principio esta claro que a protagonista e unha muller, parece que non cumpre cos "estereotipos de protagonista"

Se cadra o estereotipo de "protagonista" cadra moito co "Ser Masculino": explorar, buscar obxetivos lonxe de si, ser teimudos ata acadalos a si, e loitar contra todo o mundo, morrendo e matando se fose preciso.


En todo caso, na Teoría de Personaxes dise que as personaxes deberían de ter
=Un obxetivo claro a conseguir
=Unha evolución ao longo dos sucesos
=Un conflicto cun/ha antagonista

¿Enton?


¿Está definido o personaxe da Muller nosa obra como: demasiado pasivo. Acontecenlle cousas, que acepta con valentía, pero con demasiada resignación?
¿Non consegue ser heroica?
¿Deberia ter outros empeños?

¿que muller se identificaria con alguen así?
Comentarios (5) - Categoría: Xeral - Publicado o 01-05-2008 14:54
# Ligazón permanente a este artigo
Chuza! Meneame
5 Aportacións, opinións...
1 Non sei si vos fai moita ilusión pero #blgtk08#tedes un premio no meu blog. Un bico.
Comentario deitado por Iria (02-05-2008 10:58)
2 Creo que Ana es una mujer que todos podemos reconocer, al margen de que nos identifiquemos o no con ella. Yo la reconozco y no me identifico con ella, pero eso no tiene por qué impedir que la comprenda. Supongo que necesito saber más de esta mujer: ¿trabaja fuera de casa? ¿tiene intereses propios? ¿en qué piensa cuando no piensa en Augusto?...
Por ejemplo, en la escena 5 (pags. 20-22) mantienen un diálogo en el que después de mostrarse Augusto como un individuo egocéntrico, despreciativo y absorto en sí mismo, Ana todavía dice: “Non me importa. Compénsame aínda”. ¿Por qué? ¿qué le está dando él?. Para entenderla debemos ver qué es lo que ella ve en Augusto ¿será sólo el atractivo físico?.
¿Y cómo puede mostrarse como una geisha resignada en esta escena y en la siguiente tener ese maravilloso arrebato de dignidad?: “Se non queres o que che ofrezo e é teu, vaite. Mirareino crecer eu soa. ¿Quién es Ana?. ¿Qué pasa entre la escena 5 y la 6 para que ella levante por fin la cabeza?. Me gustaría escuchar sus reflexiones en voz alta: ¿es el hijo que espera el que la hace cambiar? ¿el convertirse en madre una vez perdida la suya le da valor?.
Así como Augusto pone en boca de sus títe#blgtk08#res lo que no se atreve a decirle a su mujer a la cara (es más vehemente y más verdadero que cuando habla por sí mismo) también ella tiene que poder mostrar su frustración ante la madre que la sobrepasa y la pareja que la menosprecia.

En la escena 1 de Monicreques (pag. 14), podrías explicar las circunstancias en que se desarrolla el diálogo porque las frases son como disparos (ahí hay un mosqueo considerable) ¿de qué estaban hablando cuando empezó la conversación?, me resulta artificial que esta mujer diga “¿Vas quererme sempre?”; de ser ingenua a ser tonta perdida todavía hay unos cuantos pasos...

En la escena 3 (pag. 18) la frase entrecomillada “se facemos todo o que nos teñen ordeado... no me gusta, desentona su redacción en medio del parlamento de Jaime.

Y hay un detalle de puesta en escena que no me convence demasiado en la 4 (pag. 20). En ella se disponen a comer en una mesa baja, japonesa y ella se sienta como una geisha: por muy influenciada que esté por su madre y sus bonsáis, no forma parte de nuestra cultura y además es un subrayado innecesario: a estas alturas de la obra queda claro cómo está la autoestima de la protagonista.
Comentario deitado por R. (23-05-2008 18:13)
3 MOitas graciñas polas túas apreciacións, son de moito valor.
Se me permites, vou poñer o teu comentario como entrada, para que a xente poida leelo.

É fan#blgtk08#tástico, a verdade é que son moitos dos plantexamentos que a xente me está pedindo revisar.

Se todo o mundo coincide será que é así.

GRaciñas mil
Comentario deitado por jjgrodi (26-05-2008 20:01)
4 O que di R. é moi sensato, sensatísimo. E ademais, e non é para deixar de telo en conta, é un#blgtk08#ha muller. (¿JJ, nalgún momento pensaches en facernos pensar que eras unha e non un autor?)
Comentario deitado por vicente montoto (11-06-2008 16:45)
5 Ainda falta que a #blgtk08#xente que non fala (.
Comentario deitado por Amundeira (04-11-2008 11:17)
Deixa o teu comentario
Nome:
e-correo: (Non aparecerá publicado)
Enderezo web para en redar:: (Debe comezar por http://)
Comentario:

(Introduce o código da imaxe)
© by Abertal