(...)


Este blog é un punto de encontro.
Fíxose para acompañar o proxecto dunha peza de teatro que se publicitou na extinta Regueifa.net
"TRILOXIA DAS MINIATURAS" (1999), de Juanjo G Rodicio , peza de teatro (30 páxinas, producto dos obradoiros de dramaturxia de Anxeles Cuña e Begoña Muñoz)na Aula de teatro Universitaria de Ourense, e que descargaran 1500 persoas daquela
. Podes descargala no enlace, e deixarme un comentario.

a imaxe de portada é de ROBER ARAÚJO



Texto teatral publicado na Plataforma A Regueifa.net e que quero compartir convosco, que o leades e comentedes. Por iso fago este blog.
Anque tamén me gusta estar falando de teatro, algo de pelis, e demáis.
As apostas sempre dependen se hai máis xente xogando. Vos diredes.
Se cadra chegamos a vela representada coas vosas apreciacións incorporadas.


A REGUEIFA, é unha verdadeira plataforma de intercambio creativo neste País, en Licencia Creative Commons (emprego non tan restrictivo coma o Copyright). A música emerxente galega e outras expresións visuais e escritas viase flotando alí coma nos volcáns en erupción


Enviade ideas e opinións a@gmail.com,



O meu perfil
 CATEGORÍAS
 FOTOBLOGOTECA
 BUSCADOR
 BUSCAR BLOGS GALEGOS
 ARQUIVO
 ANTERIORES

REVISAR O TEXTO DAS MINIATURAS
Xa andan os paxaros dicindo que temos que "darlle unha volta ao teu texto".

Pero por favor, especificade algo máis.


¿Perfílanse ben os personaxes?

¿Afrouxa especialmente descarado nalgunha das partes?

¿É máis ben na posible posta en escea?

¿Hai frases moi obvias? ¿Ou moi escuras? ¿Ou chorras?



Estou á vosa disposición.



Tamén me din "hai bos xogos", "vexo meterlle música"...

¿Por que non o contades por extenso aqui, nos Comentarios
Comentarios (2) - Categoría: Xeral - Publicado o 26-04-2008 01:18
# Ligazón permanente a este artigo
Chuza! Meneame
2 Aportacións, opinións...
1 eu ando niso, descul#blgtk08#pa a falta de tempo.
Comentario deitado por Manel vazquez (26-04-2008 01:51)
2 Creo que una buena manera de definir a los personajes es ponerles música porque así se puede dar voz a quien no la tiene (me refiero a la protagonista) y con la voz, una personalidad, un carácter y la posibilidad de crear complicidad y empatía con los que observamos desde fuera, porque podremos saber lo que siente y mejor aún, sentirlo con ella.
¿Qué tipo de música? ¿Original? ¿Conocida pero no demasiado para evitar asociaciones de ideas que desvíen del tema de la obra? ¿Instrumental? ¿Con letra?
En principio y dejando a un lado estilos, propondría que la música que acompañe a la protagonista esté interpretada únicamente por mujeres, porque podría ser una forma de ampliar el espacio de Ana: ellas expresarían lo que ella calla y darían una atmósfera o un tono a sus escenas. Voz y espacio. Lo necesita, lo pide y lo merece.
Y entrando ya en géneros musicales, el otro día estaba escuchando un disco de Roberta Flack y me encontré con un tema que me gu#blgtk08#sta especialmente y que podría explicar muy bien algunos de los momentos por los que pasa Ana. Se titula The First Time Ever I Saw Your Face. Sigo buscando, pero mientras tanto aquí va mi sugerencia que podéis escuchar en este enlace:

www.ociotube.com/cancion/e2f8642/The+First+Time+Ever+I+Saw+Your+Face+-+Roberta+Flack


Otra manera de definir a los personajes es ponerles caras. No me refiero a las caras que finalmente las representen en el escenario, sino aquellas que echando a andar la imaginación nos parecerían el tipo ideal para defender esos roles. Seguro que hay muchos posibles, pero estos son los que me imagino yo:
Madre: Elena Gutiérrez Caba.
Ana: Emma Suárez.
Augusto: Alberto San Juan.
Hijo: Tamar Novas.
Esto puede parecer una tontada, pero poner sus caras y sus voces me ayudan a acercar más el texto a la realidad.
A ver qué opináis vosotros.
Un saludo,
Otra R.
Comentario deitado por R. (19-06-2008 18:10)
Deixa o teu comentario
Nome:
e-correo: (Non aparecerá publicado)
Enderezo web para en redar:: (Debe comezar por http://)
Comentario:

(Introduce o código da imaxe)
© by Abertal