Blog do EDLg do Colexio Plurilingüe Divina Pastora Franciscanas de Ourense
O meu perfil
 CATEGORÍAS
 RECOMENDADOS
 BUSCADOR
 BUSCAR BLOGS GALEGOS
 ARQUIVO
 ANTERIORES
 DESTACADOS

A Xunta empezará a vacinar « na segunda semana de xaneiro» a máis de 20.000 usuarios de residencias

Feijoo prevé aprobar o xoves en Consello o plan de vacinación. Advirte que « non pode asegurar» que se vaian a levantar os peches antes de Nadal nas cinco cidades que aínda os teñen.


El presidente de la Xunta, Alberto Núñez Feijoo, espera que «na segunda semana de xaneiro» empiece la vacunación contra la covid-19 en Galicia, una campaña cuya hoja de ruta prevé aprobar en la reunión del Consello del próximo jueves, 17 de diciembre. En una entrevista concedida este domingo a la Radio Galega, recogida por Europa Press, el presidente autonómico ha avanzado que las líneas maestras del plan de vacunación gallego serán abordadas por el comité clínico del martes, con la previsión de que las más de 20.000 personas que están internas en residencias de la tercera edad sean «as primeiras» en vacunarse.
Aunque ha preferido «esperar uns días» para concretar cuántas dosis recibirá Galicia, en función de las notificadas por el Ministerio de Sanidad, sí ha dicho que «serán suficientes» para los usuarios de estos centros. Eso supondría, «como mínimo», unas 45.000 vacunas -la de Pfizer se aplica en dos dosis- que, no obstante, «non van a ser suficientes» para el resto de mayores de 65 años. Al hilo de ello, Feijóo ha insistido en que Galicia, con un 25 % de la población mayor de 65 años -en España, la media está en torno al 20%- necesita «obxectivamente» más vacunas que otras autonomías «cuhna poboación más nova». «Aínda non temos ese criterio aceptado polo Gobirno central, pero é o criterio que imos a seguir mantendo», ha dicho.


Alejandro Fernández Blanco
2º BACH A
Comentarios (0) - Categoría Xeral - Publicado o 13-12-2020 22:04
# Ligazón permanente a este artigo
Chuza! Meneame
Deixa o teu comentario
Nome:
Mail: (Non aparecerá publicado)
URL: (Debe comezar por http://)
Comentario:
© by Abertal

Warning: Unknown: Your script possibly relies on a session side-effect which existed until PHP 4.2.3. Please be advised that the session extension does not consider global variables as a source of data, unless register_globals is enabled. You can disable this functionality and this warning by setting session.bug_compat_42 or session.bug_compat_warn to off, respectively in Unknown on line 0