Blog do EDLg do Colexio Plurilingüe Divina Pastora Franciscanas de Ourense
O meu perfil
 CATEGORÍAS
 RECOMENDADOS
 BUSCADOR
 BUSCAR BLOGS GALEGOS
 ARQUIVO
 ANTERIORES
 DESTACADOS

Encerrona en Verín
Decenas de trabajadores y vecinos de Verín se mantienen encerrados en el Hospital de Verín, a la espera de que la asamblea prevista para las 14,00 horas por la comisión delegada determine las medidas que se tomarán a partir de ahora.
El encierro ha continuado a lo largo de la noche de este lunes con catres improvisados en algunos pasillos del centro que todavía podían verse en la mañana de este martes.
Precisamente, esta mañana de martes el gerente del Hospital de Verín, Miguel Abad, le ha trasladado a los concentrados que, de mantenerse los cánticos y actitudes reivindicativas producidos durante este lunes, se vería en la obligación de ordenar el desalojo de los participantes.
Decenas de traballadores e veciños de Verín permanecen encerrados no hospital de Verín á espera da asemblea prevista para as 14:00 pola comisión delegada para determinar as medidas que se adoptarán a partir de agora.
O encerro continuou ao longo da noite do luns con cunas improvisadas nalgúns corredores do centro que aínda se podían ver na mañá deste martes.

Precisamente, este martes pola mañá o xerente do Hospital de Verín, Miguel Abad, trasladoulle aos concentrados que, se se mantivesen as cancións e as actitudes vingativas producidas durante este luns, estarían obrigados a ordenar o desaloxo dos participantes.



Martín Álvarez Abeijón
2º de Bacharelato
Comentarios (0) - Categoría Xeral - Publicado o 08-12-2019 15:12
# Ligazón permanente a este artigo
Chuza! Meneame
Deixa o teu comentario
Nome:
Mail: (Non aparecerá publicado)
URL: (Debe comezar por http://)
Comentario:
© by Abertal