Blog do EDLg do Colexio Plurilingüe Divina Pastora Franciscanas de Ourense

O meu perfil
 CATEGORÍAS
 RECOMENDADOS
 BUSCADOR
 BUSCAR BLOGS GALEGOS
 ARQUIVO
 ANTERIORES
 DESTACADOS

A OCU denuncia o caro que salgue morrer en España, 3.500 euros por enterro.
A Organización de Consumidores e Usuarios (OCU) denunciou que "morrer salgue caro en España", onde un enterro sinxelo costa de media uns 3.500 euros que os cidadáns pagan sen apenas posibilidades de elección, dada a escasa competencia e transparencia no sector funerario.Un custo que se dobrou desde 2003 e que inclúe o féretro, el apartado más caro con 1.200 euros de media; otros 100 euros por una corona de flores; el alquiler del tanatorio (algo más de 500 euros por 24 horas) y de un nicho, que puede llegar a costar 1.500 euros por cinco años, o la lápida, que también se abona aparte. La cremación no sale mucho más barata y su coste guarda relación con su alternativa, la inhumación, situándose el precio medio en los 657 euros.

En todos estes prezos a OCU advertiu diferenzas substanciais dunhas cidades a outras, xa que un enterro en Cuenca, Tenerife ou As Palmas custa a metade que en Vigo ou Cidade Real.
Os seguros por decesos están ben vistos entre os españois pola súa comodidade, aínda que a organización de consumidores avisa de que non son rendibles: o valo

Esther Barreira Cartelle 4ºESO. B
Comentarios (0) - Categoría Actividade En Ourense - Publicado o 31-10-2016 11:15
# Ligazón permanente a este artigo
Chuza! Meneame
Deixa o teu comentario
Nome:
Mail: (Non aparecerá publicado)
URL: (Debe comezar por http://)
Comentario:
© by Abertal