libros



O meu perfil
 CATEGORÍAS
 RECOMENDADOS
 BUSCADOR
 BUSCAR BLOGS GALEGOS
 ARQUIVO
 ANTERIORES

Ojos de agua y La playa de los ahogados de Domingo Villar

A trama desenvólvese en Vigo. Leo Caldas é un inspector da policía nacional, e traballa xunto co axente zaragozano Rafael Estévez. O inspector é fillo dun recoñecido empresario vinícola, do que herdou o gusto polo viño e en xeral pola boa gastronomía. Colabora no programa radiofónico Patrulla nas ondas.

O saxofonista Lois Reigosa apareceu asasinado no seu dúplex da illa de Toralla, logo de que lle inxectaran formol no pene. Durante a investigación, un coñecido seu, o picadiscos dun pub de ambiente homosexual do Areal, aparece asasinado cunha bala na cabeza do seu apartamento. Malia que as investigacións apuntan a que o principal sospeitoso é un afamado doutor, finalmente descóbrese que foi a muller do doutor quen argallou e cometeu os dous crimes.


La playa de los ahogados
Una mañana, el cadáver de un marinero es arrastrado por la marea hasta la orilla de una playa gallega. Si no tuviese las manos atadas, Justo Castelo sería otro de los hijos del mar que encontró su tumba entre las aguas mientras faenaba. Sin testigos ni rastro de la embarcación del fallecido, el lacónico inspector Leo Caldas se sumerge en el ambiente marinero del pueblo, tratando de esclarecer el crimen entre hombres y mujeres que se resisten a desvelar sus sospechas y que, cuando se deciden a hablar, apuntan en una dirección demasiado insólita. Un asunto brumoso para Caldas, que atraviesa días difíciles: el único hermano de su padre está gravemente enfermo y su colaboración radiofónica en Onda Vigo se está volviendo insoportable. Tampoco facilita las cosas el carácter impulsivo de Rafael Estévez, su ayudante aragonés, que no acaba de adaptarse a la forma de ser del inspector.

La playa de los ahogados
La playa de los ahogados
Comentarios (0) - Categoría: Xeral - Publicado o 04-12-2009 14:02
# Ligazón permanente a este artigo
Chuza! Meneame
Deixa o teu comentario
Nome:
Mail: (Non aparecerá publicado)
URL: (Debe comezar por http://)
Comentario:
© by Abertal