libros



O meu perfil
 CATEGORÍAS
 RECOMENDADOS
 BUSCADOR
 BUSCAR BLOGS GALEGOS
 ARQUIVO
 ANTERIORES

A neve interminable de Agustín Fernández Paz
4ª Edición - XII Premio Frei Martín Sarmiento (5ª categoría: 3º e 4º de ESO)

Un equipo de guionistas –tres mulleres e dous homes– recibe a encarga de escribir os guións dunha futura serie de televisión que se titulará As fronteiras do medo. Para concentrarse no traballo, acordan recluírse nun hostal solitario, nas terras da Fonsagrada. É inverno, no hostal só viven o matrimonio que o rexenta e mais outros tres hóspedes. Ao terceiro día, comeza a nevar. Unha tormenta que semella non rematar nunca, que interrompe as comunicacións e o fluído eléctrico, e que os deixa illados do mundo. Mentres traballan nas historias da serie irán descubrindo que naquel hostal ninguén é quen aparenta ser e que un medo irrefreable comeza a filtrarse nas súas vidas. A neve interminable é unha novela onde o misterio ocupa un lugar central. Nela explóranse os medos esenciais do ser humano e tamén aqueloutros orixinados pola desorde mundial deste século XXI. Un libro esencial na obra de Agustín Fernández Paz que vinte anos despois dialoga con Cartas de inverno.
Opinión personal: el planteamiento de a neve interminable es cuanto menos atractivo. ¿Un equipo de guionistas que se recluye como parte del proceso creativo de una serie de terror? Lo tiene todo para despertar mi curiosidad, y si además promete seguir los pasos de Cartas de inverno…

Esta portada tan sencilla pero sugerente encierra una historia impregnada del inconfundible estilo de Agustín Fernández Paz (en adelante AFP), que aun 20 años después sigue siendo tan reconocible como el primer día, o eso imagino, porque hace veinte años aún no había nacido mi pasión por la lectura (es más, aún no había nacido yo).

Como todo el contenido creado por AFP, se consume en un abrir y cerrar de ojos. En gran medida debido a su curiosa estructura, pues gran parte del relato no está ocupado por la trama principal, sino por “metarrelatos”, pequeñas historias escritas por los protagonistas durante su estancia en el hostal para inspirar el capítulo piloto de su serie. Se trata de historias breves y variadas, en las que por un momento consigues olvidarte de que estás leyendo un libro de terror (hasta que alguien muere, aparece un fantasma o una casa encantada…). Por lo general tocan más lo sobrenatural e inquietante que lo terrorífico, lo que no quita que tengan su gracia. Eso sí, no se libran de algunos de los clichés más comunes en los que se tiende a recaer al escribir terror, tópicos que los propios personajes subrayan más adelante (¿exime eso de culpa a AFP?). Por mucho que estos pedacitos de terror puedan llegar a enganchar, en ocasiones no puedo evitar pensar que guardan realmente poca relación con la historia que los contiene, y esta parece incluso una excusa para exponer todos los relatos, llegando a ser como uno más de ellos (y no tengo nada en contra de eso).

Comentarios (0) - Categoría: Galego - Publicado o 11-04-2017 11:27
# Ligazón permanente a este artigo
Chuza! Meneame
Deixa o teu comentario
Nome:
Mail: (Non aparecerá publicado)
URL: (Debe comezar por http://)
Comentario:
© by Abertal